Thursday 16 November 2017

Päästökauppajärjestelmän Järjestelmä United Valtiot


Osapuolet, joilla on Kioton pöytäkirjan mukaiset sitoumukset Liite B Osapuolet ovat hyväksyneet päästöjen rajoittamiseen tai vähentämiseen tähtäävät tavoitteet Nämä tavoitteet ilmaistaan ​​sallittujen päästöjen tai osoitettujen määrien tasoina sitoumusjaksolla 2008-2012 sallitut päästöt jaetaan osoitettuihin määräyksiköihin AAU: t. Päästökauppa, sellaisena kuin se on määritelty Kioton pöytäkirjan 17 artiklassa, sallii maille, joilla on päästöyksiköitä vara - päästöihin, sallittu mutta joita ei käytetä - myydä ylimääräinen kapasiteetti maille, jotka ovat yli niiden tavoitteet. Näin syntyi uusi hyödyke päästövähennysten tai - muutosten muodossa Koska hiilidioksidi on tärkein kasvihuonekaasu, ihmiset puhuvat yksinkertaisesti hiilen kaupasta Hiilidioksidia seurataan nyt ja käydään kauppaa kuten mitä tahansa muuta hyödykettä. Tätä kutsutaan hiilimarkkinoiksi. Muut hiilialan markkinat. jotta osapuolet voisivat ylittää yksiköt ja myöhemmin olla kykenemättömiä täyttämään omat päästötavoitteensa, kumpikin osapuoli on velvollinen Säilyttää kansallisen rekisterin ERU-, CER-, AAU - ja RMU-varanto kansallisella rekisterissään Tämä varaus, jota kutsutaan sitoumusjaksoksi, ei saa laskea alle 90 prosenttiin sopimuspuolen määrästä tai 100 prosenttia viidestä kertaa viimeisimmästä Joka on alhaisin. Liitäntä kotimaisiin ja alueellisiin päästökauppajärjestelmiin. Edustustojen kaupankäyntijärjestelmät voidaan perustaa ilmastopolitiikan välineiksi kansallisella tasolla ja alueellisella tasolla. Näiden järjestelmien mukaan hallitukset asettavat päästövaatimukset, joita osallistuvat yksiköt saavuttavat. Euroopan unionin päästökauppajärjestelmä on suurin käytössä. Päätös 11 CMP 1 Kioton pöytäkirjan 17 artiklan mukaisista päästökauppaa koskevista yksityiskohtaisista säännöistä, säännöistä ja suuntaviivoista. Päätös 13 CMP 1 yksityiskohtaisista säännöistä 7 Päästökauppaa. Päästökauppajärjestelmä ETS on tehokas politiikan väline Kasvihuonekaasupäästöt Cap ja kauppa kannustavat operatiivista huippuosaamista ja tarjoavat kannustimen ja polun uusien ja olemassa olevien tekniikoiden käyttöön. Politiikan välineenä päästökauppa on parempi kuin verotus, joustamaton komento - ja valvontajärjestelmä ja veronmaksajien rahoittamat tuet Koska se on taloudellisesti tehokkain keino saavuttaa tietty päästövähennysraja tai - tavoitteensa. Se on suunniteltu nimenomaan ympäristönsuojelutavoitteen saavuttamiseksi. Se tarjoaa selkeän hinta-signaalin, jota vastaan ​​mitataan vähennysinvestointeja. Rationaalisuus ei ole ainoa poliittinen väline Että hallitusten olisi käytettävä mutta jotka eivät ole tärkeässä asemassa kaupankäynnissä, aiheuttavat tarpeettomia kustannuksia ja aiheuttavat poliittisia sekaannuksia. Rationaalisuus vastaa ilmastonmuutospolitiikan keskeistä tavoitetta, jonka avulla pääomaa voidaan tehokkaasti ohjata markkinoihin kohti hiilidioksidipäästöjä. Päästömarkkinat edellyttävät päästöoikeuksien luettavuutta luodakseen Hintasignaalit hiilidioksidipäästöjä aiheuttaville investoinneille. Säännöt, tavoitteet ja päästömarkkinoita ohjaavat sääntelyjärjestelmät ovat selkeitä ja ennakoitavissa maailmanlaajuisesti. Sovitaan vaatimusten noudattamisjaksoja, joiden avulla yritykset voivat rakentaa päästövähennys - tai ostoprosessinsa ajan kuluessa. Säännökset, joiden ansiosta tehokkuuden löytäminen edullisimmista ratkaisuista löytyy aina, kun ne löytyvät. Offset-pohjaiset mekanismit tarjoavat mahdollisuuden maille tai aloille, jotka eivät ole vielä ottaneet käyttöön päästöoikeusperustaista lähestymistapaa markkinoihin osallistumiseen. Pitäisi kehittyä ja kehittyä ja tuottaa laajaa kasvihuonekaasujen kattavuutta. Tämä johtaa hiili - ja kauppajärjestelmän maailmanlaajuiseen hintaan valuutta-, hyödyke - ja velkamarkkinoilla. Varmistetaan, että hiilellä on asianmukaiset yhteydet kaikilla näillä markkinoilla. Yhdenmukaistetut vertailuarvot, tavoitteet, säännöt, seuranta ja täytäntöönpano useissa lähestymistavoissa. Rakenteet ja määräykset eri sovellusten yhdistämiseksi oches ja järjestelmät, suoraan tai valuuttakursseilla tai markkinavälineillä. Maailmanlaajuiset offset-mekanismit, jotka perustuvat todennettavissa oleviin päästövähennysprojekteihin ja standardeihin. EDELLYTTÄVÄ JA PIDÄTTYÄ TAPAHTUMAA. Hiilidioksidin hinnoittelu avaa uuden sijoitus - ja rahoitusmahdollisuuden. Nämä mahdollisuudet voivat yhdistää mitat ja menetelmät kasvihuonekaasupäästöjen vähentämiseksi suuremmilla pääomamarkkinoilla, joilla pyritään rahoittamaan hiilidioksidipäästöjä hiilidioksidipäästöjä kaikkialla maailmassa. Yhdysvaltojen päästökauppaa 7 öljynjalostamoihin 4 maakaasun käsittelylaitoksiin 54 sähköntuotantolaitoksiin 4 ei - polttoaineen säätelytoimet ja 19 hiilidioksidipäästöjä tuottavaan tuotantolaitokseen Valtioille myönnetään yhdeksän prosenttia päästöoikeuksista, ja päästöoikeuksia myönnetään myös maataloushankkeille ja varhaisiin alennuksiin. Ilmastonmuutoskustannusten tehokkaan säädön ylläpito ja hoito otettiin käyttöön senaattori Mary Landrieu ja perustaa osaston valvomaan Carbon Market Efficiency Boardin valtiovarainministeriö pyrkii edistämään Yhdysvaltojen ympäristötavoitteiden saavuttamista, mukaan lukien kaikki kansalliset pakolliset kasvihuonekaasupäästöjen enimmäismäärät ja vähennystavoitteet. Laskun on tarkoitus toimia kustannussäästämisen muutoksena kaikkiin senaatteihin tuotujen kasvihuonekaasujen päästökauppaa koskevaan lakiehdotukseen3. - Level Carbon Emissions Trading Schemes. alueellinen kasvihuonekaasu-aloite RGGI. Joulukuussa 2005 useat Koillis-maat allekirjoittivat yhteisymmärryspöytäkirjan, jossa ne sitoutuivat toteuttamaan pakollisen markkinapohjaisen kapasiteetin ja kaupan ohjelman, jonka tarkoituksena on vähentää hiilidioksidipäästöjä 25 megawatin suuruisista Koillis-voimaloista ja yli 5 RGGI: n osanottajia ovat tällä hetkellä Connecticut, Delaware, Maine, New Hampshire, Massachusetts, New Jersey, New York, Rhode Island, Maryland ja Vermont RGGI-valtiot. District of Columbia, Pennsylvanian ja Ontario, Quebecin ja New Brunswickin provinssit ovat tarkkailijat RGGI: n tavoitteena on aluksi kehittää voimalaitosten hiilidioksidipäästöjen vähentämistä koskeva ohjelma, mutta sitä laajennetaan muunlaisiin lähteisiin ja muiden valtioiden osallistumiseen Esimerkiksi lokakuussa 2006 kuvernöörit Schwarzenegger ja Pataki ilmoittivat suunnitelmista yhdistää päästöjä Kalifornian ja RGGI: n 6.RGGI w sairas on ensimmäinen pakollinen ohjelma, joka on lajissaan Yhdysvalloissa ja jonka ensimmäinen voimakkuuskausi on voimassa vuonna 2009 ja 121 miljoonan tonnin hiilidioksidipäästöjen alueellinen rajoitus vuosittain vuoteen 2015 asti. RGGI: n odotetaan jatkuvan vähintään vuoteen 2019 saakka. Ensimmäinen RGGI-vaatimustenmukaisuus kausi kestää kolme vuotta Päästörajojen noudattaminen valvoo valtion ympäristövirastoja Alueellisella korkilla, jokaiselle valtiolle myönnetään alustava vuotuinen CO2-budjetointiohjelmaan perustuva talousarvio 7. Koska RGGI-maissa on hiilidioksidipäästöt, jokaisen valtion on jätettävä 25 RGGI-päästöoikeutensa varattavaksi yleiseen kuluttaja - tai strategiseen energiakäyttötarkoitukseensa. Jäljellä olevat RGGI-päästöoikeudet jaetaan tämän jälkeen päästölähteiden kesken siten, että yksi RGGI-lisäys mahdollistaa kyseiselle lähteelle yhden tonnin hiilidioksidipäästöt. ei ole riittäviä RGGI-hyvityksiä, joita tarvitaan niiden ostoon markkinoilla Lähteet, joiden ylimääräiset RGGI-päästöoikeudet voivat myydä Tällaiset päästöoikeudet muille päästöille tai niiden tallentaminen tulevaisuudessa. Päästöoikeuksien lisäksi päästöoikeudet voivat saavuttaa tavoitteensa offset-hyvitysten avulla. Offset-hyvitykset syntyvät, kun päästövähennykset tapahtuvat suljetun tehoalueen ulkopuolella. RGGI mahdollistaa ainoastaan ​​rajoitetut kasvihuonekaasupäästöjen vähentämisohjelmat Poikkeuksia voidaan myöntää, jotta voidaan tarkistaa kaikkialla Yhdysvalloissa toteutettavat vähentämishankkeet, jotka vähentävät hiilidioksidi - tai hiilidioksidiekvivalenttisia päästöjä kaatopaikkametaanin standardien avulla. Ii Rikkiheksafluoridipäästöjen vähennykset iii Hiilidioksidin talteenotto metsitystyön kautta iv Lisääntyvä fossiilisten polttoaineiden energiatehokkuus v Metaanin talteenotto maatalouskäytännöissä ja vi maakaasun jakeluverkkojen hajapäästöjen kerääminen Muilta kuin osallistuvalta osavaltiolta saatavat korvaukset voidaan myöntää yhdelle lyhytaikaiselle hyvitykselle kahden lyhyen tonnin todennettuun vähennykseen. b Kalifornian Global Warming Solutions Act 2006 AB 32.California s uusi Global Warming Solutions Act 2006 keskittyy yksinomaan kasvihuonekaasupäästöihin ja luo puitteet joistakin merkittävimmistä kasvihuonekaasupäästöjen valvonnasta Pohjois-Amerikassa. luoda vuoteen 2020 mennessä valtion kasvihuonekaasupäästöjen enimmäismäärät vuoteen 2020 mennessä ja vaatia raportoimaan päästöjä 1.1.2008 mennessä päästövähennysohjelmien hallinnan helpottamiseksi, mukaan lukien markkinapohjaiset mekanismit. AB 32 on ensimmäinen Yhdysvaltojen toteuttamiskelpoinen valtionlaajuinen ohjelma, jolla kaikki Kasvihuonekaasupäästöt ja sisältää seuraamuksia noudattamatta jättämisestä. AB 32 valtuuttaa mutta ei toimita markkinoiden perustana olevan mekanismin täytäntöönpanoa näiden tavoitteiden saavuttamiseksi. 8. AB 32: n kaikkien yksiköiden osalta kasvihuonekaasupäästöt, joiden päästöt ovat tasolla merkitystä tarvitaan vähentämään, rajoittamaan ja raportoimaan kasvihuonekaasupäästöjään kasvihuonekaasujen päästöt katsotaan merkittäviksi jos kyseinen yksikkö osallistuu valtuutettuun päästövähennysohjelmaan, jotta CARB voisi tehokkaasti vähentää kasvihuonekaasupäästöjä. Näihin kuuluvat kunkin valtion suurimmat teolliset osallistujat, kuten sementtilaitokset, öljynjalostamot ja apuohjelmat, ja voivat ulottua myös muihin aloihin. BA 32 myöntää CARBille hyväksyä markkinatoimivat mekanismit, joita asianomaiset lähteet käyttävät noudattamistoimenpiteiden toteuttamiseksi. Tällaisiin markkinapohjaisiin mekanismeihin kuuluvat kasvihuonekaasupäästöjen vaihto, pankkitoiminta, hyvitykset ja muut liiketoimet. Markkinavälineet, joita käydään kauppaa minkä tahansa tulevan vaihdon kanssa, mitataan hiilidioksidiekvivalentteina CO2eq, kuten Yhdistyneiden Kansakuntien hallitustenvälisen ilmastonmuutospaneelin IPCC: n asettama. Vuoden 2008 tammikuun 1. päivään mennessä asetuksia, jotka edellyttävät kasvihuonekaasupäästöjen raportointia ja todentamista, hyväksytään ja kuulemisen jälkeen valtio laatii valtion laajuiset kasvihuonekaasupäästöt vuonna 1990 tuki vuoden 2020 tavoitteiden asettamiseen Vuoden 2009 alussa CARB aikoo myös muodostaa virallisen suunnitelman, Suorat päästöjen vähentämistoimenpiteet, vaihtoehtoiset vaatimustenmukaisuusmekanismit, markkinapohjaiset noudattamismekanismit sekä raha - ja ei-rahapoliittiset kannustimet Kasvihuonekaasupäästöt voivat 1.1.2010 alkaen toteuttaa varhaisten toimenpiteiden vähentämistoimenpiteitä ja saada niille luottoa vuonna 2012, kun kasvihuonekaasupäästöjen raja-arvot tulee voimaan. Kasvihuonekaasupäästöjen raja-arvot tulevat voimaan 1. tammikuuta 2012, jolloin myös hyväksytyt markkinapohjaiset mekanismit tulevat käyttöön. Gverman Schwarzenegger perusti markkinatalouden neuvoa-antavan komitean MAC: n Kalifornian korkki - ja kauppajärjestelmän suunnitteluun 29. kesäkuuta MAC julkaisi lopullisen raporttinsa ja suosituksensa kasvihuonekaasupäästöjen ja kauppajärjestelmän suunnittelusta valtiossa, mikäli CARB päättäisi toteuttaa markkinapohjaisen järjestelmän. 8 MAC-suositusta järjestelmälle sisältää seuraavat. Järjestelmä sisältää kaikki tärkeimmät kasvihuonekaasupäästöt, jotka tuottavat talouden sektoreita päästökauppaa koskevaan ohjelmaan. Valmistajan ensimmäisen ratkaisun lähestymistapa sähkömagneettisten päästöjen rajoittamiseen sähköntuotanto, jossa ensin sähköä myydään entisessä valtiossa, joka noudattaa sääntöjenmukaisuutta. Käyttämällä päästöoikeuksien jakamista ja huutokauppaa koskevaa yhdistettyä lähestymistapaa. Korttien ja valtioiden rajat ylittävien offsettien kompensointi, cap-and-trade - ohjelmassa. Kalifornian cap-and-trade - ohjelmalle, jolla on vastaavia politiikan aloitteita muilla lainkäyttöalueilla. c Kaliforniassa - Ilmastotoimintaluettelo. California perusti Kalifornian ilmastotoimintaluettelon kasvihuonekaasupäästöjen voittoa tavoittelemattomaksi rekisteriksi 10 Rekisterin tarkoituksena on auttaa yrityksiä ja organisaatioita luomaan kasvihuonekaasupäästöjen perusviivat, joita vastaan ​​tuleva kasvihuonekaasupäästöjen vähentäminen vaatimuksia voidaan soveltaa Osanottajat, jotka käyttävät vuotta 1990 perusvuotena, voivat tallentaa kasvihuonekaasupäästöjään Osallistujia ovat yritykset, voittoa tavoittelemattomat yhteisöt, kunnat, valtion virastot ja muut yksiköt. Rekisteri vaatii raportoimaan ainoastaan ​​hiilidioksidipäästöt kolmen ensimmäisen osallistumisvuoden aikana , vaikka osanottajia kannustetaan raportoimaan Kioton pöytäkirjan CH4, N2O, HFC, PFC ja SF6 kattamat jäljellä olevat viisi kasvihuonekaasua Kaikkiaan kuuden kaasun raportointi vaaditaan kolmen vuoden rekisteröinnin jälkeen Rekisteri on kehittänyt yleisen pöytäkirjan ja lisäteollisuuden - spesifiset protokollat, jotka antavat ohjeita siitä, miten kasvihuonekaasupäästöt sisällytetään osuuteen rekisterissä mitataan, miten mitataan, vaaditut varmuuskopiointitiedot ja sertifiointivaatimukset Kun organisaatiot osallistuvat, he suostuvat rekisteröimään kasvihuonekaasupäästöt kaikkiin Kalifornian toimintoihin ja heitä kannustetaan raportoimaan valtakunnallisesti. Rekisteri vaatii, että kaikkien suorien kasvihuonekaasupäästöjen sisällyttäminen mukaan lukien sähkönkäytön välilliset kasvihuonekaasupäästöt. Kalifornian muut ilmastonmuutosaloitteet 31. heinäkuuta 2006 kuvernööri Schwarzenegger ja sitten brittiläinen pääministeri Tony Blair allekirjoittivat sopimuksen, jossa oli mukana sitoutuminen arvioimaan ja toteuttamaan innovaatioita kannustavia markkinapohjaisia ​​mekanismeja. Yhdistynyt kuningaskunta jakaa parhaita käytäntöjä päästökaupasta ja kokemukset Euroopassa Kalifornia ja Yhdistynyt kuningaskunta selvittävät myös mahdollisuuksia luoda yhteyksiä markkinapohjaisiin mekanismeihin, jotka auttavat paremmin hiilimarkkinoita siirtymään vähähiiliseen talouteen. 11. 30. toukokuuta 2007 Governor Schwarzenegger ja Ontario's Premier McGuinty allekirjoitti ilmastonmuutosta koskevan yhteisymmärryspöytäkirjan, jossa he suostuivat tekemään yhteistyötä kansallisella, pohjoisamerikkalaisella ja kansainvälisellä päästökaupalla sekä tutkimaan markkinatalouteen perustuvia mekanismeja kuten Länsi-ilmasto-aloitteen 12. 14. joulukuuta 2006 kuvernööri Schwarzenegger ja Manitoba Premier Gary Doer julkisti viisivuotisen sopimuksen Explore Linking of Future Carbo n kaupankäynnin markkinoita ja vähentää globaaleja kaasupäästöjä, johon sisältyy sopimus luotto-kaupankäynnin mahdollisuuksien etsimisestä Manitoban ja Kalifornian välityksellä CARB: n ja Kalifornian ilmastotoimintarekisterin välityksellä, erityisesti karjankasvatuksen hallintaan tarkoitetuilla offset-luottokelpoisilla kaupankäynnin pöytäkirjoilla 13. e Western Climate Initiative. Western Climate Initiative WCI perustettiin helmikuussa 2007 14 nykyiset jäsenet ovat Arizona, Kalifornia, New Mexico, Oregon, Utah, Washington, British Columbia ja Manitoba Observers ovat Alaska, Idaho, Colorado, Kansas, Nevada, Wyoming, Ontario, Quebec, Saskatchewan ja Meksikon Sonoran osavaltio 15. Elokuussa 2007 WCI laati yleisen alueellisen tavoitteen kasvihuonekaasupäästöjen vähentämiseksi. WCI: n tavoitteena on asettaa alueelliset kasvihuonekaasupäästöjen tavoitteet kehittääkseen monialaisia ​​markkinamekanismeja päästöjen vähentämiseksi ja osallistua kasvihuonekaasupäästörekisteriin, jotta se voi seurata, ja kasvihuonekaasujen kauppa Kaikkien päästövähennysten tavoitteet on asetettu 15 alle vuoden 2005 tasolle vuoteen 2020 mennessä 16.By Elokuu 2008 WCI aikoo täydentää markkinapohjaisen mekanismin suunnittelua auttaakseen saavuttamaan vähennystavoitteensa WCI julkaisi 27. lokakuuta 2007 työsuunnitelman, jossa se selvittää, miten se aikoo kehittää alueellisen kapasiteetin ja kaupan ohjelman. toimintasuunnitelmassa esitetään päästökauppa - ja kauppajärjestelmän perusperiaatteet ja säädetään, että ehdotettu järjestelmä tulee olemaan oikeudenmukaista, hallintotavan yksinkertaista julkisille ja yksityisille osallistujille, minimoi hallinnolliset kustannukset ja sillä on selkeä vaatimustenmukaisuuspolku. Maksimoidaan kokonaistulot koko alueella, mukaan lukien ilman epäpuhtauksien vähentäminen, energialähteiden monipuolistaminen ja taloudellisten, ympäristöön liittyvien ja kansanterveyttä koskevien tavoitteiden edistäminen samalla, kun vältetään paikalliset tai suhteettomat ympäristö - tai taloudelliset vaikutukset. Kaikki vähennykset ovat todellisia, ylijäämiä, ylimääräisiä, todennettavissa olevia, pysyviä ja täytäntöönpanokelpoisia. investoinnit erityisesti vähähiiliseen teknologiaan ja palkitaan innovaatioita, jotka johtavat pitkäaikaiseen pysyvän vihreään Taloudellisten kaasujen vähennysten vähentäminen. Tartuttava mahdollisimman moniin lähteisiin samalla, kun kannustetaan vähentämään pilaantumista rajattujen lähteiden ja sektoreiden lisäksi. Tarjoaa asianmukaiset tunnustamiset ja kannustimet varhaisten päästöjen vähentämiseen. Saatavana on avoin ja luotettava kirjanpitojärjestelmä, joka mittaa ja raportoi päästöt tiukasti ja johdonmukaisesti kaikilla aloilla ja koko alueella. Merkitse mahdolliset vuodot. Vahvistetaan yhteydet samankaltaisiin alueellisiin ja kansainvälisiin kasvihuonekaasupäästöjen vähentämismarkkinoihin ja kannustetaan muita valtioita, maakunteja ja maita liittymään markkinoille. f New England Governors Itä-Kanadan edustustot ilmastonmuutoksen toimintasuunnitelmaan NEG-ECP. Vuonna 2001 New England Governors Connecticut, Rhode Island, Massachusetts, Vermont, New Hampshire ja Maine New England valtiot sekä neljä Atlantin maakunnat ja Quebecin itäiset provinssit laativat ilmaston Vaihda toimintasuunnitelma alueellisten ja rajat ylittävien kysymysten käsittelemiseksi 18 Suunnitelmassa asetetaan vähennystavoite 10 alle vuoden 1990 tasosta vuoteen 2020 mennessä. Vuonna 2001 NEG-ECP kehitti ilmastonmuutosohjelman toimintasuunnitelman, kattavan ja koordinoidun alueellisen suunnitelman kasvihuonekaasupäästöjen vähentämiseksi kaasut, joiden tavoitteena on saavuttaa vuoden 1990 päästötasot vuoteen 2010 mennessä ja 10 alle vuoden 1990 tasoa vuoteen 2020 mennessä. NEG-ECP: n maat ja maakunnat kehittävät erilaisia ​​ohjelmia ja toimintalinjoja, mukaan lukien RGGI, sitoumustensa täyttämiseksi. 19 NEG ECP Climate Change Toimintasuunnitelmassa yksilöidään toimia, joilla ratkaistaan ​​ilmaston lämpenemisen osa-alueet, jotka sijaitsevat alueen vaikutuspiirissä. Toimintasuunnitelma sisältää nimenomaisesti. e ja koordinoidusta alueellisesta suunnitelmasta kasvihuonekaasupäästöjen vähentämiseksi. Sitoutuminen saavuttamaan alueelle asetetut vähennystavoitteet. Jokaisen valtion ja maakuntien toimivaltaisen viranomaisen on sitouduttava tekemään omat suunnitelmansa ilmastonmuutoksen vähentämisestä koordinoidulla prosessilla, edistyminen ja tiedon jakaminen, mukaan lukien tapaustutkimukset siitä, miten eri ohjelmat toimivat. Suunnitelma alueen taloudellisten resurssien ja fyysisen infrastruktuurin mukauttamiseksi ilmastonmuutoksen seurausten korjaamiseksi. Julkinen koulutus ja pyrkimykset varmistaa, että alueen kansalaisia ​​koulutetaan edelleen ilmaston lämpenemisestä ja ilmastonmuutoksesta, jotta voidaan suojella paremmin maapallon luonnollisia ilmastojärjestelmiä ja luonnonympäristöä. Toimintasuunnitelmalla pyritään vähentämään lämpöä pilaavien kaasujen päästöjä alueella ja rakentamaan perusta pitkän aikavälin siirtymistä puhtaampiin ja tehokkaampiin energian käyttöön sekä tunnistamiseen ja käyttöönottoon n mukauttamistoimenpiteitä. Vuonna 2006 New England ja Itä-Kanadan ilmastomuutoksen etenemissuunnitelma New England ja Itä-Kanadassa suositteli RGGI-kaltaisen korkki - ja kauppaohjelman toteuttamista kasvihuonekaasupäästöjen vähentämiseksi kaikissa New England-valtioissa ja itäisissä maakunnissa 20. g Keski-Amerikan kasvihuonekaasusopimus. 15. marraskuuta 2007 Keski-Amerikan valtioiden keskuspankit, Illinois, Iowa, Kansas, Minnesota, Michigan ja Wisconsin ja Gary Doer, Manitoban pääministeri allekirjoittivat Midwesternin kasvihuonekaasujen vähennysjärjestön ensimmäinen monitieteellinen ohjelma Yhdysvalloissa Midwest 21 Indiana, Ohio ja Etelä-Dakota ovat allekirjoittaneet tarkkailijoina. Osapuolet ovat päättäneet perustaa markkinapohjaisen ja monialaisen kapasiteetin ja kaupan mekanismin kasvihuonekaasupäästöjen vähentämistavoitteiden saavuttamiseksi. liittyä Ilmastorekisteriin, jonka avulla voidaan seurata, hallinnoida ja hyvittää yksiköitä, jotka vähentävät kasvihuonekaasupäästöjä Luottojen kaupankäynti alkaa vuonna 2010 Ei vähennystavoite on vielä vahvistettu 22. h Ilmastorekisteri. Ilmastorekisteri on kartoitus, joka seuraa ja rekisteröi kasvihuonekaasupäästöt mahdollisille hiilidioksidimarkkinoille. 23 Ilmastorekisteri on kirjanpito-, raportointi - ja todentamisjärjestelmä, joka voi tukea sekä vapaaehtoisia että pakollisia järjestelmiä Kaikki kanadalaiset maakunnat ovat sopineet liittymästä 40- valtion ilmastorekisteriin. Myös kaksi Yhdysvaltojen Intian hallitusta ja Meksikon valtio ovat liittyneet. Ilmastorekisteri on suunniteltu tukemaan valtion ja maakuntien kasvihuonekaasupäästöjen raportointia ja vähentämispolitiikkaa. Se tarjoaa tarkan, täydellisen, yhtenäisen, läpinäkyvän ja todennetun joukon kasvihuonekaasupäästöjen tietoja raportointiyksiköt, jotka tukevat tilinpäätös - ja todentamisinfrastruktuuria. Rekisteri aloittaa raportointiyksiköiden hyväksynnän tammikuussa 2008. Useita asiaan liittyviä pöytäkirjoja ja määrällisiä ohjeita kehitetään. 4 Chicago Climate Exchange. Chicago Climate Exchange CCX on vapaaehtoinen kasvihuonekaasupäästöjen vähentäminen ja kaupankäynti järjestelmä päästölähteistä ja offset hankkeet 24 CCX: n päästökauppajärjestelmä toimii neljässä eri jäsenyystyypissä, ks. jäljempänä lisätietoja siitä, että ne ovat vapaaehtoisesti sopineet vähentävän kasvihuonekaasupäästöjään alle niiden perustason päästöistä. CCX: n jäseninä ovat suuret yhtiöt, valtiosta riippumattomat organisaatiot, laitokset, kaupungit ja yliopistot CCX on Commodity Future Trading Commission CFTC: n nimetty sopimusvalmistaja ja tarjoaa standardoidut ja selvitetyt futuurisopimukset CCX: llä on sopimus NASD: n, Inc: n kanssa valvonta - ja sääntelypalveluiden kanssa NASD Inc: n tehtävänä on rekisteröinti, markkinoiden valvonta ja vaatimustenmukaisuusmenettelyjä sekä tarjoamaan muita palveluja, mukaan lukien tilintarkastuspalvelut perusviivojen, mittausten ja projektien tarkistusten korvaamiseksi. b Päästövähennyslaskenta. CCX: n toiminta alkoi joulukuussa 2003 ja CCX: n vähennysvelvoitteet ja kaupankäynti haettiin vuosien 2003 ja 2010 välisenä aikana. Ensimmäinen vaatimuskausi päättyi joulukuun 2006 loppuun. Toinen vaatimustenmukaisuuskausi II vaihe on määrä päättyä vuonna 2010. päästöt ovat kunkin jäsenen ominaisuuksia ja lasketaan sekä vaiheen I että vaiheen II osalta ottamalla kunkin jäsenen kunkin toiminnan keskimääräiset päästöt vuodesta 1999 vuoteen 2001 vuoteen 2001 CCX: n päästövähennystavoitteet ovat alle 6 jäsenten alapäästöarvot vuoteen 2010 mennessä. riippumattomien ulkopuolisten tarkastamiseen ja hintojen avoimuuteen. Jäsenet voivat saavuttaa tavoitteensa vähentämällä päästöjä tai hankkimalla päästöoikeuksien ulkopuolelta tulevia CCX-jäseniä tai ostamalla kolmansilta osapuolilta korvauksia. c Tradable Instrument. CCX: n kaupattava instrumentti on CCX Carbon Financial Instrument CFI, raha tuote, joka edustaa 100 tonnia hiilidioksidiekvivalenttia CO2eq. CCX laskee CO2eq: n käyttäen samaa Kioton pöytäkirjan menetelmää kuin viiden muun kasvihuonekaasun päästöt lukuun ottamatta puhdasta hiilidioksidia konvertoidaan CO2eq: ksi käyttämällä IPCC: n kehittämä maailmanlaajuinen lämmityspotentiaali. CCX: n kehittyminen on kasvanut voimakkaasti vuonna 2007, kun vuoden 2007 alkupuoliskolla tapahtunut kokonaisliikevaihto ylitti vuonna 2006 kirjatun määrän. CCX kirjasi 11 850 300 tonnia hiili vuoden 2007 alkupuoliskolla verrattuna 10 272 400 tonniin vuonna 2006 7. syyskuuta 2007 alkaen CFI Vintage 2007 - luotot olivat kaupankäynnin kohteena USA: ssa 3 05. CFI-sopimus koostuu Exchange Allowance - rahoitusoperaatiosta, niiden päästöraja-arvojen ja CCX-päästövähennysyksikön mukaisesti. d Kuka voi osallistua. CCX: n on oltava vapautettu kaupallisiksi markkinoiksi Yhdysvaltojen hyödykepörssissä ja CFTC: n sääntöjen 36 osassa 3. Sellaisinaan hyödykejoukkolain 1 a 11 §: ssä määritellyt hyväksyttävät kaupalliset yksiköt voivat osallistua CCX: llä CCX: llä on 300 jäsentä tai osallistujaa, jotka on luokiteltu yhdeksi neljästä jäsenluokasta. CCX CCX: n jäsenillä on eri roolit ja osallistumistasot, jotka ovat suoraan kasvihuonekaasupäästöjä missä tahansa Kanadassa tai Meksikossa. ei ole suoraan kasvihuonekaasupäästöjä, vaan pikemminkin noudattavat CCX-sääntöjä korvaamalla kaikki liiketoimintaan liittyvä toimintaan liittyvät epäsuorat päästöt. CCX-osanottajien kolmas ryhmä on CCX-osallistujajäsen, ja se koostuu Offset-palveluntarjoajista 25, jotka on kuvattu jäljempänä ja Likviditeettipalvelujen tarjoajissa 26 CCX Exchange Osallistujat muodostavat lopullisen luokan ja ovat yrityksiä, jotka ovat luoneet CCX-rekisteritilin tarkoituksenaan hankkia ja erottaa CFI: t. e Transaction Methods ja Delivery Process. Trading tapahtuu verkkopohjaisen järjestelmän kautta ja hinnat ja volyymit lähetetään CCX: n verkkosivuilla CCX-kaupankäyntijärjestelmä koostuu kolmesta erillisestä osasta. Kaupankäyntialusta on markkinapaikka kauppojen suorittamiselle rekisterinpitäjien kesken ovat kolme transaktiomenetelmää i internet-pohjainen kaupankäyntijärjestelmä, jossa käytetään perinteistä vaihtovälitteistä tarjous - ja tarjousjärjestelmää, jolloin säilytetään nimettömyys ii sähköisten kahdenvälisten sopimusten vaihto CCX-jäsenten eri luokkien välillä ja iii ennakkoneuvottuja kaupanesto - ja käteismaksuja. CCX Clearing and Settlement - alusta käsittelee kaikki liiketoimintatiedot Vaihtokelpoiset liiketoimet selvitetään kaupankäyntipäivänä, kun taas osapuolet osallistuvat kahdenvälisiin sopimuksiin. CCX: llä on myös rekisteri, joka toimii rekisterin omistaman CFI: n virallisena tietokantana Tilinhaltijat. Osuudet voivat myös osallistua CCX: n kautta offset-projektiin CCX tunnustaa virallisesti useita erilaisia ​​offset-hankkeita, kuten metsätaloutta, maatalouden hiilipäästöjä, maatalouden metaania ja kaatopaikkametaania. Muita projekteihin hyväksyttyjä hankkeita ovat energiatehokkuuteen ja polttoaineen vaihtoon sekä CDM-tukikelpoisiin hankkeisiin liittyvät hankkeet. CCX on kehittänyt standardoituja sääntöjä CFI-sopimusten antaminen näissä projekteissa NASD avustaa offset-projektin tarkistamisessa. CCX myöntää CFI-sopimuksia tukikelpoisten hankkeiden omistajille tai aggregoijille. Offset-hankkeet voidaan rekisteröidä jäseninä, offset-toimittajina ja offset-aggregaattoreina. Offset-toimittajat ja offset-aggregaattorit eivät voi itse olla merkittäviä kasvihuonekaasupäästöjä. merkittävät kasvihuonekaasupäästöt ovat oikeutettuja osallistumaan, jos niiden on tehtävä omia päästöjään CCX-päästövähennysohjelmaan jäseninä. Offset-palveluntarjoaja on offset-projektin omistaja, joka rekisteröi ja myy offset-omaa lukuun. Offset Aggregator on kokonaisuus, joka palvelut hallinnollisena edustajana hankkeen omistajien puolesta useista offset-tuottohankkeista. Osanottajien on varmistettava, että hankkeet ovat CCX: n hyväksymien todentajien todennut ja hyväksyessään he voivat rekisteröidä ja myydä hiilidioksidipäästöjen kompensoinnit CCX: ssä. CCX mahdollistaa pienempien offset - hankkimalla hankkeita, jotka rekisteröidään Offset Aggregatorin kautta, joka toimii hallinnollisena edustajana. Yritykset, jotka omistavat ja käyttävät yli 10 000 tonnia hiilidioksidiekvivalenttitonnia vuodessa, osallistuvat suoraan CCX: hen. g Related Activities. CCX on myös ilmoittanut New Yorkin ilmastokeskuksen NYCX: n ja Koillisilmastopörssi NECX: n muodostamisen RGGI: n kannalta tärkeiden rahoitusvälineiden kehittämiseksi Tällä hetkellä RGGI-aikataulut määrittävät ensimmäisen vaatimuskauden, joka ilmenee vuosina 2009-2012 ja NYCX ja NECX: n on määrä aloittaa toimintansa tuolloin 27 CCX on myös ilmoittanut Kalifornian ilmastokeskuksen perustamisesta, joka myy Kalifornia AB: n kannalta merkityksellisiä välineitä. 28 Chicago Climate Futures Exchange CCFE, joka on kokonaan omistama tytäryhtiö CCX ja CFTC-nimetty sopimusvalmistaja tarjoavat standardoidut ja selvitetyt futuurit ja optiosopimukset päästöoikeuksista ja muista ympäristötuotteista 29 Clearing Corporation tarjoaa selvityspalveluja ja markkinavalvontapalveluja toimittaa National Futures Association CCFE kaupankäynnin neljällä futuurilla ja vaihtoehdoilla tuotteet Sertifioidut päästövähennykset, Carbon Financial Instrument Futures Controls, E CO-indeksin futuurisopimukset, typpiyhdistelmät ja vaihtoehdot rikki rahoitusinstrumenttien futuurisopimuksista. Vuonna 2005 CCX käynnisti Euroopan ilmastokeskuksen ECX: n, joka toimii EU: n kasvihuonekaasujen päästökauppajärjestelmässä EU: n päästökauppajärjestelmässä. ECX: n omistaa Climate Exchange plc, AIM-pörssiyhtiö CCX on kytketty EU: n päästökauppajärjestelmään ECX: n kautta, ja EU: n ETS-tilissä olevat päästöoikeudet voidaan siirtää näiden kahden järjestelmän välillä. Tämä on hyödyllistä saastuttavalle yksikölle, Euroopassa ja Yhdysvalloissa, jolla on kasvihuonekaasujen tilit useissa lainkäyttöalueilla Tilinhaltija, jolla on EU: n ylimääräisiä päästöoikeuksia, voisi siirtää kyseiset päästöoikeudet CCX: lle täyttämään kasvihuonekaasupäästöjen noudattamista koskevat toimenpiteet Yhdysvalloissa. Siirto koostuu kolmesta vaiheesta: CCX-rekisteritili perustetaan Yhdistynyt kuningaskunta ii EU: n päästöoikeudet siirretään CCX UK - tilille ja iii CCX peruuttaa EU: n päästöoikeudet ja myöntää vastaavan o CCX Yhdysvaltojen tilin tili CCX kehittää myös Intian ilmastopakettia 31. CCX astui heinäkuussa 2006 Kanadan markkinoille yhdistämällä voimansa Montral Exchange MX: n kansainvlisten johdannaiskauppojen kanssa kanadalais - pohjaiset ympäristötuotemarkkinat 32 Äskettäin perustettu Montral Climate Exchange MCeX on tulosta alustavasta sopimuksesta, jonka molemmat osapuolet allekirjoittivat ilmastonmuutosta koskevan Yhdistyneiden Kansakuntien puitesopimuksen osapuolten ensimmäisessä kokouksessa joulukuussa 2005. Kommenttipyyntö oli joka julkaisee MX 5. lokakuuta 2007, jossa esitetään, miten MCeX toimii 33.5 vapaaehtoisilla markkinoilla. Vapaaehtoiset hiilimarkkinat etukäteen Kioton pöytäkirjan ja hallitsevat Yhdysvaltojen hiilimarkkinoita. Ensimmäiset kaupat alkoivat ja kasvoivat koko 1990-luvun, mutta heikkenivät lyhyt aika, jolloin Yhdysvallat vetäytyi Kioton pöytäkirjasta. Yritysten käsite, joka vähentää joitakin tai kaikkia niiden päästöjä, on vapaaehtoisten markkinoiden kehittyminen Yhdysvalloissa samoin kuin hiiliprojekteihin ja päästöluottoihin keskittyvien sijoitusrahastojen syntyminen. 34 Vapaaehtoiset markkinat, jotka ovat pieni osa maailman hiilimarkkinoista, kasvoivat 200 vuonna 2006 20 miljoonaa hiilidioksidia vuonna 2006 ja ovat noin 91 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria 35 Tällä hetkellä Yhdysvaltojen yritykset ovat lähes 70 sääntelemättömien hiilidioksidimarkkinoiden asiakkaita 36 Aiemmin tänä vuonna arvioitiin, että Yhdysvaltain kysyntä vapaaehtoisten markkinoiden offset-hyvitysten mukaan kaksinkertaistuu vuosittain 250 miljoonaan tonniin vuoteen 2011 mennessä. 37. Hiilidioksidipäästökauppa on tällä hetkellä Yhdysvalloissa vapaaehtoisilla markkinoilla ja sen odotetaan lisääntyvän, kun eri valtioiden ja osavaltioiden järjestelmät tulevat voimaan. Kanadan nykyinen liittohallitus on ilmaissut mieluummin pohjoisen ja etelän kaupankäyntijärjestelmän suorien osallistumisensa Kioton pöytäkirjaan. todennäköisesti suoraan ja epäsuorasti edistää Kanadan ja Yhdysvaltojen hiilimarkkinoiden yhdentymistä. Liittovaltion puute hiilidioksidipäästökauppaa koskevat aloitteet sekä Yhdysvalloissa että Kanadassa ovat jo johtaneet useisiin yhteistyöhankkeisiin Yhdysvaltojen ja Kanadan maakuntien välillä.1 Robert N Stavins Mitä voimme oppia Grand Policy - kokeilusta SO2 Allowance Tradingin oppitunnit Journal of Economic Perspectives Vol 12, nro 3 Kesä, 1998, s. 69-88.3 Lora Lucero, Massachusetts v. EPA USA: n korkein oikeus keskittyy ilmastonmuutokseen.

No comments:

Post a Comment